SUKUTAPAAMISET

Vuoden 2022 sukutapaaminen pidettiin Ristiinassa 13 - 14. elokuuta  Hotelli Heimarissa. Kuulumisia tapahtumasta voi lukea KauppisViestin numerosta 2_2022. Samassa lehdessä esitellään vasta valitun hallituksen uusia jäseniä.

Seuraava sukutapaaminen pidetään kesällä 2025.  Se on samalla Kauppisten sukuseuran 70- vuotisjuhla.

Jäsensivustolla on luettavissa kaikista edeltäneistä tapaamisista vuosilta, jolloin KauppisViestiä on julkaistu; vuodesta 2005 tähän päivään. Sukutapaamisista otetaan vastaan kuvia ja tarinoita liitettäviksi jäsensivujen kuvagalleriaan, erityisesti tapahtumista ennen 2005, jolloin ei vielä ollut sukulehteä eikä kotisivuja. Aineistoa ottaa vastaan sukuseuran pj, KauppisViestin päätoimittaja osoitteella: margitvaisanen@gmail.com.